Odpowiadamy na indywidualne potrzeby i oczekiwania naszych klientów tworząc ofertę szkoleniową i/lub doradczą.
Skontaktuj się z nami już dzisiaj
I
NAZWA SZKOLENIA:
Szkolenie dla kadry kierowniczej - przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku
GRUPA DOCELOWA USŁUGI:
Kadra menadżerska i właścicielska/współwłaścicielska oraz osoby przewidziane do objęcia stanowiska kierowniczego w średnim przedsiębiorstwie, czyli osoby, które mają zarządzać transformacją cyfrową w przedsiębiorstwie. Osoby te powinny posiadać podstawowe kompetencje menadżerskie, chcieć poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie wdrażania i zarządzania transformacją cyfrową firmy.
LICZBA GODZIN USŁUGI:
40h
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Ramowy program usługi Szkolenie obejmuje 40h dydaktycznych szkolenia (5 dni po 8h dydaktycznych)
1. Cyfryzacja w przedsiębiorstwie. Diagnoza i strategia cyfryzacji przedsiębiorstwa w perspektywie planu rozwoju kompetencji kadr. Przygotowanie planu rozwoju kompetencji kadr w oparciu o diagnozę i strategię cyfryzacji przedsiębiorstwa.
2. Narzędzia wykorzystywane w wirtualnym środowisku. Narzędzia do zarządzania wirtualnymi i rozproszonymi zespołami – charakterystyka. Praktyczne wykorzystanie narzędzi do zarządzania wirtualnymi i rozproszonymi zespołami.
3. Praca on-line zespołu pracowników. Metody doboru członków zespołu w ramach realizowania złożonych interdyscyplinarnych zespołów. Wyznaczanie celów dla zespołów interdyscyplinarnych.
4. Kontrola zespołu pracowników w środowisku cyfrowym. Monitorowanie pracy zespołów interdyscyplinarnych w oparciu o wyznaczone cele i posiadane dane. Angażowanie pracowników do aktywności w ramach tworzenia celów strategicznych firmy. Sposoby motywowania interdyscyplinarnych zespołów. Angażowanie w działania mające na celu wykorzystanie potencjału pracowników i wspieranie ich w nabywaniu nowych kompetencji zgodnie z zdefiniowanymi lukami kompetencyjnymi w organizacji.
5. Wprowadzanie zmian - Skuteczne komunikowanie zmiany.
6. Planowanie długoterminowe i krótkoterminowe efektów zmian.
7. Symulacja - postępowanie w sytuacjach rozwiązywania konfliktów w zespołach wirtualnych oraz chęci zmotywowania zespołu pracowników.
8. Zakończenie szkolenia – wnioski uczestników.
GŁÓWNY CEL USŁUGI:
Cel edukacyjny
Poprzez uczestnictwo i ukończenie szkolenia osoba zostanie przygotowana do:
- umiejętnego budowania zespołu w realiach gospodarki cyfrowej,
- umiejętnego zarządzania zespołem w realiach gospodarki cyfrowej,
- nabędzie kompetencje do efektywniejszego zarządzania.
Efekty uczenia się
Wiedza:
- zna metody doboru członków zespołu w ramach założonych interdyscyplinarnych zespołów,
- charakteryzuje pojęcie i etapy budowania strategii zarządzania w obliczu transformacji cyfrowej,
- wie jak zachować ciągłość działania organizacji, wie jak zarządzać zespołami rozproszonymi,
- wie jak angażować pracowników do aktywności w ramach tworzenia nowych celów,
- wie jak motywować pracowników do zmian,
- zna narzędzia do zarządzania rozproszonymi zespołami.
Umiejętności:
- buduje strategie transformacji cyfrowej,
- diagnozuje poziom dojrzałości do zmian w obliczu transformacji cyfrowej,
- zarządza projektami wdrożeniowymi,
- angażuje się w działania mające na celu wykorzystanie potencjału swoich pracowników, wspiera ich w nabywaniu nowych kompetencji i kwalifikacji, zgodnie z identyfikowanymi lukami kompetencyjnymi,
- potrafi zdiagnozować luki kompetencyjne wśród swojego zespołu,
- wyznacza realne i mierzalne cele dla firmy i zespołu,
- potrafi egzekwować powierzone obowiązki, zadania,
- przygotowuje plany rozwoju kompetencji kadr, które wynikają z diagnozy i strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa,
- wykorzystuje narzędzia do zarządzania wirtualnymi, hybrydowymi, jak również rozproszonymi zespołami,
- skutecznie komunikuje zmiany i planowane efekty tych zmian.
Kompetencje społeczne:
- zachowuje obiektywizm,
- zachowuje postawę wzbudzającą zaufanie,
- zarządza w sposób umożlwiający osiągnięcie założonych celów,
- organizuje pracę, w zespołach rozproszonych z wykorzystaniem technologii,
- przekonuje pracowników do własnego zdania,
- komunikuje się w sposób jasny do zrozumienia,
- uwzględnia lub uzasadnia brak akceptacji propozycji pracowników,
- uwzględnia obowiązujące normy etyczne w trakcie wykonywania czynności zawodowych.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Weryfikacja nastąpi poprzez:
- test pre i post - przed i po - celem zbadania przyrostu wiedzy,
- weryfikacja nastąpi podczas zadań praktycznych wykonywanych podczas szkolenia,
- okresowe podsumowania materiału uczestnika z trenerem.
II
NAZWA SZKOLENIA:
Marketing i sprzedaż w gospodarce cyfrowej
GRUPA DOCELOWA USŁUGI:
Szkolenie skierowane jest do kadry menadżerskiej i właścicieli/ współwłaścicieli oraz osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małych i średnich firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych, czyli osób, które mają zarządzać transformacją cyfrową w przedsiębiorstwie.
LICZBA GODZIN USŁUGI:
32h
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
- Wprowadzenie
- Nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu - przegląd, analiza, funkcjonalność
- Tworzymy komunikacje z w social media: Odbiorca (stworzymy Personę), cel (określimy), wartości marki (określimy)
- Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych
- Zasady działania marketing-automation
- Nowoczesny marketing cyfrowy: co to jest, jakie formy, jakie miejsca, o czym pamiętać, jak stworzyć strategię; real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne
- Metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości
- Narzędzia marketingu internetowego
- Marketing i sprzedaż: Prospecting w mediach społecznościowych. Cyfrowa mowa ciała. Wskaźniki charakterystyczne dla sprzedaży w mediach społecznościowych.
- Inteligentne łańcuchy dostaw, narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję.
- Relacja z Klientem.
- E-commerce - przykłady, zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych.
- Strategia e-marketingu w firmie
- Wskaźniki i efekty działań marketingu internetowego
- Podsumowanie szkolenia
- Test wiedzy
GŁÓWNY CEL USŁUGI:
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźników efektywności. Podczas szkolenia zostaną przedstawione zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. Szkolenie przygotowuje do wykorzystania w sposób właściwy narzędzi marketingu internetowego oraz oceny strategii e-marketingu. Podczas szkolenia każdy uczestnik dopasowuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
Efekty uczenia się
W wyniku opanowania treści programowych słuchacz nabędzie wiedzę i nauczy się:
- Wymieniać przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
- Charakteryzować zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
- Charakteryzować zasady działania marketingautomation.
- Charakteryzować pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
- Identyfikować metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
W wyniku opanowania treści programowych słuchacz nabędzie umiejętności i nauczy się:
- Identyfikować właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
- Oceniać strategie e-marketingu w firmie.
- Poprawnie interpretować wskaźniki i oceniać efekty działań marketingu cyfrowego.
W wyniku opanowania treści programowych słuchacz nabędzie kompetencje społeczne i nauczy się:
- Planować działania w oparciu o potrzeby klientów
- Dostrzegać różnorodność potrzeb klientów
- Komunikować w sposób łatwy do zrozumienia
- Przekonywać współpracowników i klientów do własnego zdania
- Proponować niestandardowe rozwiązania.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Test wiedzy z obszaru marketingu cyfrowego. Analiza strategii e-marketingowej i propozycje udoskonalenia wraz z ich uzasadnieniem. Zajęcia prowadzone w ramach szkolenia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie, pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
III
NAZWA SZKOLENIA:
Kompetencje dla menadżerów - zarządzanie procesami biznesowymi oraz zarządzanie zmianą
GRUPA DOCELOWA USŁUGI:
Szkolenie przewidzenie jest dla osób zajmujących stanowiska kierownicze lub menadżerskie, które nadzorują i koordynują procesy w przedsiębiorstwie. Szkolenie przeznaczone również dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczej/menadżerskiej.
LICZBA GODZIN USŁUGI:
40h
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych (przerwy wliczone w czas szkolenia)
Każdy dzień 8 godzin, szkolenie trwać będzie 5 dni
Moduł I adaptacyjne zarządzanie zmianą
- Etapy wprowadzania zmian (poziom indywidualny, zespołowy, organizacyjny)
- Postawy pracowników i liderów wobec zmian
- Modele i mechanizmy wprowadzania zmian
- Adaptacyjny model zarządzania zmianą
- Zarządzanie strategiczne podczas wprowadzania zmian
Moduł II. Psychologia zmiany w kontekście zarządzania organizacją
- Radzenie sobie z oporem wobec zmian
- Metody motywacji i budowania pozytywnego nastawienia do zmian
- Efektywne przystosowanie się do zmieniającego się otoczenia
- Istota zmiany perspektywy w procesie adaptacji do zmian
Moduł III.
- Identyfikacja procesów kluczowych
- Procesy biznesowe a projekty - definicje i różnice.
- Różne typy mierników.
- Uwarunkowania organizacyjne zarządzania procesami.
Moduł IV. Wdrażanie systemu zarządzania procesami biznesowymi
- Od czego zacząć wdrażanie systemu zarządzania procesami biznesowymi?
- Co zarządzanie procesami zmieni w naszej organizacji?
- Kluczowe role, uprawnienia i odpowiedzialności.
- Struktura organizacyjna a zarządzanie procesami - problemy i potencjalne konflikty.
- Jak zarządzać projektami w organizacji zarządzającej procesami?
GŁÓWNY CEL USŁUGI:
Cel edukacyjny
Podniesienie kompetencji menażerskich. Zarządzanie transformacją cyfrową to
zarządzanie zmianą w warunkach ogólnej niepewności i dynamicznie zmieniającego się
otoczenia biznesowego, dlatego kluczową umiejętnością menadżerów staje się umiejętność podejmowania nowych wyzwań i zadań oraz elastyczność i szybkość podejmowania decyzji.
Uczestnik poprzez poznanie technik zarządzania zmianą nabędzie kompetencje z grupy
zarządzania transformacją cyfrową w obszarze organizacji.
Efekty uczenia się
Poprzez udział w szkoleniu z zakresu zarządzania zmianą uczestnik nabędzie poniższe efekty uczenia się (w języku efektów uczenia się, zna wie, potrafi itp.):
Uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu (zna/wie):
- Charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie.
- Jak pracownicy reagują na zmianę.
- Identyfikuje znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie.
- Rozpoznaje główne przyczyny i niepowodzenia w zarządzaniu zmianą.
- Zasady i etapy wprowadzenia transformacji.
- Badanie zaangażowania pracowników w proces transformacji cyfrowej.
- Jak badać potrzeby i oczekiwania pracowników.
- Stwarzania warunków do zmiany.
- Komunikować się w zespole.
- Jak radzić sobie ze stresem.
Uczestnik nabędzie umiejętności z zakresu (potrafi):
- Ocenia i diagnozuje gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian.
- Inicjuje zmiany i jest liderem ich wprowadzania w przedsiębiorstwie.
- Definiuje i wyjaśnia kierunki i skutki planowanych zmian zgodnie ze strategią transformacji cyfrowej.
- Zarządza efektywnością procesu zmian, uwzględnia stronę kosztów i korzyści.
- Identyfikuje źródła oporu wobec zmian i stosuje techniki ich ograniczania.
- Komunikować się z pracownikami.
- Rozwiązywać konflikty lub ich unikać.
- Dostrzegać oczekiwania i potrzeby pracowników.
- Badać zaangażowanie pracowników w proces transformacji cyfrowej.
- Radzić sobie ze stresem.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się:
Obserwacja, egzamin końcowy, pre/post testy.